7/03/2015

Léto, konec školního roku & Berry

Ahojte, moji drazí čtenáře a knihomolé. Je fakt, že už jsem se hodně dlouho neozvala, tady na blogu déle než na YT, ale snad to nevadí. Byl tu poslední týden školy a první týden prázdnin. Za ty dva týdny se mi povedlo dokončit základní školu a tím se sto procentně dostat na vybranou střední. Dalo by se říct, že jsem se oficiálně stala studentem Vyšší odborné a střední průmyslové školy elektrotechnické - a teď to řekněte rychle za sebou desetkrát, skoro to nejde :D - a čeká mě nová škola, která je doopravdy obrovská, ale jenom kousek od mojí základky, navíc mě čekají nový spolužáci a děkuju té vyšší moci, že je se mnou ve třídě pár holek. Upřímně se docela těším, mít možnost zkusit si znova ten začátek. Ano, několik lidí od nás ze školy tam jde taky, ale většina z nich mě skoro nezná a ten zbytek - dva lidi - jsou moji kamarádi a navíc vypadá, že ani s jedním z nich nebudu ve třídě.
Mám trochu strach z nuláku, protože bude naprosto geniální sehnat skoro všechny lidi z prváku dohromady a poslat na nějaké odlehlé místo, skoro bez signálu a internetu - tyhle dvě informace mám ověřené -, takže tam nejspíš budeme hrát takové menší Hunger Games, které většinou budou o tom, kdo se s kým spřátelí a jaké party nás budou štvát další čtyři roky a kdo vlastně bude pomyslný nepřítel a kdo spojenec a pokud bude aspoň trochu internetu tak se největší boje povedou o tohle. Já vím, já vím, nejspíš dělám moc ukvapené závěry a musím uznat, že většina těch holek, co budu mít ve třídě - jsou tři, zatím - vypadá docela normálně, takže by to mohlo fungovat :).

Ten první týden prázdnin byl/je taky docela zajímavá událost. Deváťáci 2014/2015 měli rozlučák a to asi nemusím dál rozvádět, každopádně to byla docela zábava a nikdo se nezranil. Pár dní jsem byla venku s kámošema a tak. Naučila jsem se pár dobrých taktik pro focení - a ty fotky, co tady vidíte jsou mnou focené a taky upravené :) - a celkově si ty prázdniny zatím vcelku užívám, Mám radost z toho, že venku krásně a že doopravdy uznávám, že se začínám bavit. Pro vás mám takový další slib, že se budu snažit přidávat, alespoň články a nějaká videa. Ale když tak tady mám nějaké fotky převážně z dneška, u kterých doufám, že se vám budou líbit :). Děkuju, že jste si tenhle článek přečetli, i když byl tak trochu o ničem, opravdu děkuju :). 

 
 
 


3 komentáře:

  1. Takový zajímavý, jednoduchý článek :) Fotky se moc povedly! Mi to nikdy moc nejde, nemám na to trpělivost a stejně věčně nemám buď foťák, nebo baterky a nebo SD kartu...a mým mobilem je to taky úplně na nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :D jsem ráda, že se článek líbil :3

      Vymazat
  2. Gratuluju ke stredni :) A moc hezky fotky :)

    OdpovědětVymazat