5/04/2015

ERROR - 4. kapitola


{NIKKI}

Dieter na mne upřeně hleděl, když jsem dopíjela čaj. 

„Chceš ukázat cestu ke tvému pokoji, Nikki?“ optal se se zvláštním pohledem. Uhnula jsem očima a odložila šálek na stůl. Zavrtěla jsem hlavou.

„Ne díky.“

Prudce jsem se zvedla ze židle, vzala si svoje oblečení a vyrazila z místnosti. Byla jsem si jistá, že i za rohem jsem cítila, že na mne kouká. Dělalo se mi divně. Hnala jsem si to budovou po cedulích východ. V duchu jsem doufala, že mne dostanou tam, kam jsem potřebovala. Cestou jsem potkala další dámskou umývárnu. Zastavila jsem se na místě a sjela pohledem z oblečení v mých rukou na dveře umývárny. Vkročila jsem dovnitř a zašla až dozadu ke sprchám. Tam jsem se převlékla do oblečení ze skladu a svoje vlastní hodila do poklopu ve zdi s názvem špinavé prádlo. Osobně jsem doufala, že to vede do prádelny a ne třeba někam jinam.

Žádné komentáře:

Okomentovat