4/12/2015

fresh start.


Ahoj! 
Páni, už je to dlouho, co jsem naposledy psala na blog, jakože psala a ne vkládala video, a začalo mi po tom být docela smutno. Já vím, nepatřím mezi zrovna důkladné blogery a nejspíš mezi ně, ani nikdy patřit nebudu, ale i tak jsem si říkala, že by bylo smutné nechat Berrysin ladem. A proto jsem udělala obrovské rozhodnutí - pro línou Berry je to obrovské rozhodnutí -, že už nebudu Berrysin zanedbávat - nutno podotknout to slovíčko tolik zanedbávat. 

Je pravda, že jsem se kvůli tomu, abych na blog více přispívala rozhodla udělat takovou menší změnu v jeho tématu. Ke knižnímu jsem přihodila ještě life. Proč? Abych měla hodně často častěji o čem psát! Upřímně téhle výzvy rozjet zase Berrysin - a zkusit s tím jet i ten můj slavný neslavný youtube kanál - se nebojím *zalezlá pod postelí a třesoucí se strachy* a doufám ve veškeré své potenciální kvality. 

Proto budu moc ráda, když mi v tomhle pomůžete svojí čtenářskou i komentářovou podporou, i když vím, hlavní je, abych se předvedla já *confused face* 

Žádné komentáře:

Okomentovat