2/19/2015

Jsem víc, než jen člověk - Jsem roztříštěná

Autorka: Tahereh Mafi
Originální název: Shatter Me
Série: Shatter Me (1)
Nakladatelství: Cooboo, 2012
Hodnocení Goodreads: 4,04

Jsem prokletá.
Mám dar.
Jsem zrůda.
Jsem víc než jen člověk.
Můj dotek je smrtící.
Můj dotek znamená sílu.
Jsem jejich zbraň.
Budu se bránit.

Nikdo neví, proč je Juliettin dotek smrtící, ale Obnova s ní má své plány. Chtějí ji použít jako zbraň.
Ovšem Juliettina představa je úplně jiná…
Kniha, kterou držíte v ruce, vás bude děsit.
Tuhle knihu nebudete moci odložit!



Tahereh Mafi

Tahereh se narodila v roce 1988 v malém městě kdesi v Connecticutu, v současné době ale žije v Orange County v Kalifornii, kde pije příliš mnoho kofeinu a zjisťuje, že počasí je na její vkus až moc dokonalé. Pokud zrovna nečte žádnou knížku, můžete ji načapat při čtení bonbonových obalů, kupónů nebo starých receptů. Shatter Me (Jsem roztříštěná) je její první román, který má dvě pokračování - druhý díl je Jsem zlomená a třetí je v USA horkou novinkou. Hotová je jedna novela, autorka plánuje ještě další dvě.





Recenze


Konečný verdikt

Jsem roztříštěná se mi hodně líbila a proto ji hodnotím čtyřmi hvězdičkami, jenom prosím, mockrát prosím, dejte toho Adama, alespoň do dvaceti metrové vzdálenosti toho skvělýho příběhu.



Žádné komentáře:

Okomentovat